Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins dop

Publicerad 2009-08-17 12:29:29 i Alvin <3

Igår hade vi dop för Alvin som fick namnet Alvin Urban. Alvin sov igenom hela ceremonin och skötte sig så himla fint genom bjudningen med. Han fick hoppa runt där bland alla nära och kära. Min syster sjöng två låtar tillsammans med hennes bäste vän i kyrkan. Det var så fint så vi alla satt och rös. Efter ceremonin bjöds det på smörgåstårta och till efterätt bakade mamma en slags jordgubbstårta. Det var inte dåligt med presenter heller. Alvin fick så mycket fint, vi är jätte tacksamma för allt. Allt vart så himla lyckat och jag är supernöjd med hela dopdagen. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela