Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kvällspromenad

Publicerad 2008-09-15 18:44:57 i Allmänt

Casey står o pratar i hallen, hon vill ut. Vädret är fint så det blir en kvällspromenad till skogen.
Casey pratar i hallen, på med koppel och ut vi for På med koppel och ut vi for.

 Visar man matte att man kan gå fint åker nosgrimman av! 

   Nu sitter man fint, tar bort nosgrimman och går in i skogen o leker som belöning då Casey gått fot hela vägen till skogen

           
Här hittar vi både kottar och pinnar att leka med =)

När vi kommer in får Casey en puss då hon varit duktig på promenaden till skogen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela