Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påväg mot äventyr!

Publicerad 2012-11-01 09:48:00 i Festligheter

Idag är det bloggträff på Kolmården och jag och min familj är bjudna. Alvin har tjatat i en vecka nu att han måste hitta Bamse efter att jag läste denna texten från Kolmården. Spöken på Kolmården – Bamse är bortrövad! Iiiiiih! Hela Djurparken är full av gastar och vålnader – och någon har rövat bort Bamse! Kom hit och hjälp oss att hitta honom igen. En del spöken är snälla och kan ge dig ledtrådar. Andra är ruskiga och bjuder bara på skrämselhicka. Och Spökhålan ska vi inte ens prata om…

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela