Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2012-03-28 14:39:54 i Familjeliv

Idag mår vi bra så vi är tillbaka i vardagen igen. Alvin lämades som vanligt på förskolan som skulle vara ute och leka i solen idag medan jag och Milo drog ner till öppna förskolan. På öf mötte vi upp kompisarna och hade lite babysång, lek och lunch sedan bar vi oss hem igen och lunchade ute i solen. Kl 13 begav vi oss ut på andra PW och hämtade hem Alvin så vi var hemma till två. Nu ska det tvättas och styras tills pappa kommer hem då blir det en tur till affären. Imorgon är sista träffen för föräldrargruppen och Alvins förskola har öppet hus vilket ska bli himla roligt och spännande att gå på. Synd bara att inte pappa Richard kunde komma ifrån jobbet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela