Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Solen lyser idag med

Publicerad 2012-03-02 08:25:15 i Familjeliv

Vi har varit välsignade av sol ett par dagar nu och ett par sköna plussgrader. Aldrig varit med om att snön försvunnit så fort och så kom våren med detsamma. Bara att hoppas att inte snön hittar sig hit något mera. Men det är ju bara 2 mars så det hinner ju snö många gånger till tyvärr. Idag vill jag bara ge mig ut i skogen på promenad och leka lite i parken med mina små. Tyvärr har nu den lilla blivit smittad av den stora så nu ligger Milo och är så förkyld att han inte kan andas genom näsan alls trotts näsdroppar. Mammas plutt! Han har grinat och haft en jobbig natt. Får hoppas han vilar bra under dagen iallafall. Nu ger vi oss ut på promenad. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela