Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Renovering

Publicerad 2012-03-27 12:19:15 i Allmänt

Imorse mötte jag och barnen upp syrran för att fortsätta renoveringen hos mamma. Trots huvudvärk och halsont fick vi lite gjort iallafall. Tak, lister och väggarna är nu målade och klara, nu ska bara fondtapeten upp. Alvin mår bra idag och hade varken feber igår, natt eller idag vilket känns skönt. Lite seg och så är han, kanske blir det "dagis" på torsdag ändå. Det håller vi tummarna för och att rummet blir klart till helgen.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-03-27 12:30:42

Oj, har ni kommit så långt, kul när man ser slutresultatet närma sig! Härlig färg! Kramisar

Postat av: Vendela

Publicerad 2012-03-28 10:24:14

Hejsan,

så fint att du renoverar hos din mamma. Hur ska det bli? Du känner inte för att visa upp det på Byggla.se? Vill du veta mer kan du maila mig på [email protected] så berättar jag mer. Är du intresserad får du en liten present! :)

Mvh

Vendela på Byggla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela