Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Paket!

Publicerad 2012-03-26 10:58:00 i Barnen <3

Här hemma är vi sjuka så då får man hitta på innomhusaktiviteter. Alvin är fortfarande sjuk i feber och har fått hosta. Milo är lite hostig (har bara hostat någon gång) men mest bara pigg och glad och jag har halsont. Får hoppas vi blir friska snart men "dagis" lär det inte bli i veckan. Just nu sossar barnen sött då passar den här mamman på att slå in barnens presenter då det är en hel del att slå in. Har ju en hel "Ullaredkasse" full med presenter till barnen som fyller år i sommar. Detta är vad jag hunnit med nu. :-)

Kommentarer

Postat av: Marie - mina dagar i ord och bild ♥

Publicerad 2012-03-26 14:41:33

sv: Det gör jag också :D haha, jättegott ju :) Tror nog Felicia kommer gilla det lite bättre senare, just nu är det inte mycket som fröken inte rynkar näsan åt ;p

Postat av: tessan

Publicerad 2012-03-26 16:21:46

det var en del att slå in ser jag .. brukar se ut så här med.. tråkigt att ni är sjuka inget vidare .. Olivia har med lite hosta och näsan rinner men inget annat så jag hoppas på att det inte blir något mer av det och att det försvinner.

Postat av: Hanna - Mode och min vardag

Publicerad 2012-03-29 12:30:37

Kul med presenter. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela