Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nytt vardagsrum! Nu har det inhandlats nya...

Publicerad 2010-10-11 17:21:48 i Alvin <3

img_8151 (MMS)

Nytt vardagsrum! Nu har det inhandlats nya kuddar och gardiner här hemma. Det blev i färgen rosa, en ganska så stark rosa. Jag gillar den skarpt. Jag gjorde det lite höst fint också när jag ändå håll på. Det blev lite gula löv i en vas på bl.a. bordet i vardagsrummet. Nu vill jag oxå göra en krans att sätta på ytterdörren. Får se vad jag hittar på!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2010-10-12 11:05:35

hej . i morgon i kyrkan så binder dom dörkransar. så då får man komma o göra o så får man betala ett pris för den sean men brukar itne bli så dyrt... tänkte jag skulle tipsa. jag och olivia kommer vara där. och så sak vi till öppnaförksolan som är där med kl 10 om du vill komma så kan dom ju leka lite med varandra,´.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela