Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Het debatt på familjeliv om föräldrarbloggar

Publicerad 2010-02-20 13:35:07 i Allmänt

Jag skrev ett inläggfamiljeliv där jag undrade om vad de tyckte om föräldrarbloggar. Det är verkligen delade meningar där. En del tycker dom är bra då de får bra tips och råd om barnuppfostran exempelvist medans andra tycker att man lämnar ut sitt barn eller att de helt enkelt är tråkiga. Jag skriver mest för mig själv då det blir lite som min dagbok. Jag skriver också för släktingar/vänner som vi inte träffar så ofta då de kanske inte bor så nära oss. Det är också ett sätt för oss föräldrar att få/ge tips och råd vad gäller barnuppfostran. Jag tycker helt enkelt att det är jätte kul med föräldrarbloggar (och andra bloggar)!


Kommentarer

Postat av: Emilie- Mamma till Liam

Publicerad 2010-02-20 14:25:42

håller helt med dig,de som säger att man lämnar ut sitt barn på internet har ju ioch för sig rätt men sen behöver man ju inte lägga ut vilka bilder som helst, man lägger tex inte ut nakenbilder på sina barn. Jag bloggar också mycket för mina nära och kära men även för andras skull för det är ju kul att jämföra och få tips som man inte hade en aning om själv ! sen är det kul att ha själv också.

kram

Postat av: Lina

Publicerad 2010-02-20 20:13:57

Älskar mamma-bloggar och särskilt din såklart ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-02-21 09:02:56

Hej!

Håller helt med dig. Jag skriver också för familj och vänner som bor längre bort. Skrev även en blogg när jag var gravid och den har jag skrivit ut och sparat. tycker det är jätte kul att både skriva och läsa bloggar.

Postat av: Billiga Barnvagnar

Publicerad 2011-08-25 14:52:17

Själv kommer jag att flytta till Skottland snart och börja blogga för familj och vänner som då bor här i Sverige :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela