Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vackra Skiren

Publicerad 2015-07-05 15:25:00 i Allmänt

Imorse åkte vi ut till våran favorit sjö, skiren. Vi var visst först dit i dag så det var väldigt magiskt att bada runt bara vi i en hel sjö för oss själva. Snart började dock folk dyka upp men vi hade iaf vår egna lilla ö att ha picknick på. 
 
Nu springer barnen i och ur poolen  som tokar medan en annan är helt mör efter allt plaskande. Skulle gärna sova middag ett par timmar nu. Synd att inte barnen höll med. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela