Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grattis Milo 4 år!

Publicerad 2015-07-22 17:14:44 i Allmänt

Idag är det äntligen Milos födelsedag. Han har längtat enda sedan Alvin fyllde år i slutet av Maj. Så fort vi ätit tårta har han frågat om det är hans födelsedagstårta eller när vi har firat något annat som mors dag har han undrat om det snart är hans tur. Så imorse vaknade vi av en Milo som kom in till oss och undrade om han fyllde år nu. Hihi gulle!  
 
Milo fick öppna paket och äta jordgubbar med yoghurt och välja utflykt. Det blev Lådbilslandet denna gång. Där mötte vi mormor och moster med familj så vi började med lunch och fika sedan delade dom ut sina paket som han fick öppna innan äventyret kunde börja! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela