Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En shoppingdag

Publicerad 2013-09-06 08:06:00 i Shopping

Efter att ha lämnat kidsen på förskolan igår mötte jag upp Jennie för en barnfri shoppingrunda. Vi hade alltså 5 timmar på oss att bara snacka skit, shoppa och luncha -vilken lyx! Vi shoppade i massor också kan jag lova. Jennie var så söt som tom tänkte på mig och köpte fina ljus till mina nya ljuslycktor jag köpte. Det blev också lite (ok ganska mycket) kläder och skor från HM, Milos första kalsonger köptes på P.O.P och så blev det kläder till maken och mig från New Yoker och lite annat smått och gott ur andra roliga butiker. Nu längtar jag efter mitt paket som borde konma på posten snart!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-09-06 08:30:59

Taaaack för en grymt skön förmiddag :) Det får vi göra om.. Att ögonshoppa är också kul när kidsen är på dagis ;) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela