Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nyponkrans

Publicerad 2012-10-18 15:48:00 i Tips

Jag har sätt så många fina höstkransar på era ytterdörrar att jag kände att jag måste testa att göra en med. Jag började med en lite lättare variant nämligen en nyponkrans. Jag och barnen plockade lite nypon efter att ha hämtat Alvin på förskolan och satte sedan igång att pyssla. Vi tog fram ståltråd och trädgårdssaxen och satte igång. Jag drog bara igenom nyponen på ståltråden och formade den sedan till ett hjärta och sedan var det bara att hänga den på ytterdörren.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-18 19:22:07

Underbar var den. Hoppas det går bra på passet har di med dig någon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela