Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hinner inte med

Publicerad 2011-09-27 13:26:36 i Allmänt

img_5711 (MMS)

Oj vad det var svårt att hinna med att blogga idag då jag inte får släppa taget om Milo för då blir det gnäll. Milo ska nämligen stå upp hela tiden. Lämnade iallafall Alvin på förskolan kl halv 9 i morse då vi bytt tid till 08:30-13-30 istället för 9-14. Det gick jätte bra att lämna honom vilket det gjorde hela förra veckan med. Efter vi lämnat Alvin drog jag med mig Milo och hundarna till skogen i det fina höstvädret. Jag och Milo tog sedan ett bad vilket verkligen uppskattades av både Milo och mig. Efter lunchen var det bara att rasta hundarna igen för att sedan ta en promenad till minneslunden innan vi hämtade Alvin på fsk. Milo och jag tände ett ljus för pappa/morfar och skickad en tanke till alla nära och kära i himlen. När pappa kommer hem blir det storhandling och sedan lite lek och bus i parken

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-27 22:45:16

Nu får du ju testa blogg.se nya app. Då hinner du blogga som sören hihihi

Postat av: emma

Publicerad 2011-09-28 09:09:54

Hoppas ni får en fin dag vännnen. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela