Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min underbara fina lilla Milo

Publicerad 2011-09-01 08:06:32 i Allmänt

img_4165 (MMS)

Min underbara, fina lilla Milo. Veckans kvalitétid ihop har verkligen varit uppskattad från både Milo och mig. Jag fick både svarsljud och leenden för första gången i tisdags! Vilken känsla det är när man ser glädjen i sitt barns ögon när han söker ögonkontakt.  Han har blivit så stor på så kort tid min lilla Milo. Jag kan se att han försöker styra hans armar och händer (går sådär). Han greppar nu med händerna och får tag i saker som mitt hår exempelvis (aj!).  Ljud kommer ut ur hans mun och man ser hur chockad han själv blir när det kommer ut att han blir helt tyst igen. Rulla över till rygg från mage gjorde han tre gånger i gymmet i tisdags då skulle ni sätt hans min, snacka om stora ögon. Han är för söt min ögonsten. Växer gör han  så det knakar med. Man känner verkligen hur tung han blivit. Han har ju som sagt lämnat st 50 bakom sig och blöjorna i st 1. Det är alltså 2 an på blöjor nu. Han blir ju ändå 6 veckor imorgon <3

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-01 15:25:34

hej vet inte vad dom är ute efter det står inte på vårat papper. Det var helt underbart med massage kan jag säga dig känne rmig som en ny glad gravid mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela