Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milos läkarbesök

Publicerad 2011-09-20 20:32:30 i Milo <3

Idag var Milos första läkarbesök sedan BB. Milo fick ett klart godkänt av läkaren som tyckte Milo var så duktig som knappt rörde en min när hon undersökte honom. Växt hade han också gjort, en hel cm på en vecka och nu väger han 5 kg. Vi har alltså bytt upp oss till storek 3 på blöjor och st 62 i kläder dock kommer han fortfarande i en del 56. Nästa gång det är dags (om en månad) är det första vaccinationen som gäller för min minsting, det är inget vi längtar till.

Innan läkarbesöket var tant Malin här och hälsade på för att mysa lite med Casey (hunden) och Milo. Det blev också en långpromenad och en fika på våra hemgjorda vaniljbullar och rabarbersaft.

Efter BVCbesöket kom moster Elin och hälsade på. Eftersom jag hade Milos läkarbesök då Alvin skulle hämtas passade Elin på att hämta en nyvaken Alvin för att sedan möta upp mig och Milo. Det blev även här en fika och sedan en kort skogspromenad efter en del mys och bus med barnen. När Richard kom hem från jobbet lämnade vi både hundar och barn och begav oss på en pw på ca 45 minuter och snackade skit.

När Elin åkte hem badade vi barnen och sen var det läggdags. Nu sover dom gott. Imorgon är det ännu en dag med full planering men mer om det imorgon. =)

Kommentarer

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-20 21:06:20

det låtter bra ska jag ta o skriva in det i kaländern med så jag inte glömer bort det. men vassa parken blir nog toppen den är ju väldigt finn nu när den är klar. men kl 12 blir nog toppen .

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-09-20 21:39:45

Men hallå. Han var ju nyss en LITEN bebis hahaha Fan va tiden går fort

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela