Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härligt väder!

Publicerad 2011-09-08 15:17:36 i Familjeliv

Skönt väder vi har ni, det kan man iallafall inte klaga på? Helgen ska visst också bli fin, då blir det landet för oss. Eftermiddagarna har vi faktiskt spenderat ute i skogen när pappa Richard kommit hem från jobbet och så även idag. Även i förmiddags var vi ute faktiskt då vi tog en promenad vid stallet och tittade på hästarna. Så här glad blir iallafall Alvin när han äntligen får komma ut lite efter en veckas sjukdom. Jag höll honom hemma från förskolan idag med men på tisdag blir det förskolan igen. Får se hur det går för oss att lämna Alvn då? :/

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2011-09-08 17:57:15

vilken fin jacka/tröja han har på sig :)

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2011-09-08 19:52:38

Tack :)

Postat av: teessan

Publicerad 2011-09-08 21:36:26

men du lyckades ju bra med din i alla fall.. jag kan inte fatta hur svåra vissa program kan vara kan ju inte förminska bilderna får se i fall jag kan få till det under helgen. för då har man lite mer tid. Nu sak man ju hibnna med jobbet olivia o skolan med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela