Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins 1års kalas

Publicerad 2010-05-25 19:42:33 i Alvin <3

Idag firade vi Alvin från morgon till kväll. Vi började dagen med att sjunga för honom när han låg i sin nybäddade säng. Efter det slängde vi ut alla våra paket på vardagsrumsgolvet som han fick öppna tillsammans med hans frukost. Sedan lekte han med hans nya leksaker medans mamma och pappa gjorde det fint inför kalaset. Kl 13:15 hade Alvin tid för 1årskontroll och där gick allt jätte bra. Alvin är nu av med sin primaturkurva och följer nu en vanlig. Väl hemma igen bakade mamma och pappa en jordgubbstårta som vi satte ett ljus formad som en etta i. Sedan kom folket och firade Alvin med en massa paket och tårta. Alvin smakade till en början på tårtan som inte alls var lika intressant som leksakerna. Efter allt firande slocknade Alvin strax efter 19:00 och sover nu i hans säng.



Kommentarer

Postat av: Tobias Hermansson

Publicerad 2010-05-25 20:45:17

GRATTIS MIN ÄLSKADE GUD SON!!



Så synd att jag inte kunde vara där för att se dina fina presenter och hur mkt du har växt och se hur gullig du är i verklighet och inte bara på bilder,, Tittar på min bild på dig som jag fick av din mamma och pappa vaaaaaaarrjjee dag för att jag saknar dig och dina föräldrar såååå mkt!! Kommer hem snart eller på min semester v 26 och då skall vi leka även om du vill eller inte Alvin =)..



Pussar och kramar

Hälsa dina föräldrar och lägg digg tidigt om dagarna så du växer och blir stark som din farbror och inte som pappa ;)

Postat av: Lina

Publicerad 2010-05-26 11:37:19

Härlig dag ni verkar ha haft det!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela