Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken fullspäckad helg!

Publicerad 2009-03-08 19:18:31 i Allmänt

I fredags var vi på kalas hos min kusin som fyllde 12 år, grattis! Av oss fick hon örhängen, halsband, mascara och läppglans. Det såg ut som hon blev nöjd. Hon sa att smyckena var mycket fina ilf. :P Där bjöds det på en svampgryta och kladdkaka till efterätt. Det var väldigt gott. =)

   

I lördags var vi bjudna på middag hos malin. Där bjöds det på fläskfile, potatisklyfftor och dragonsås. Till efterätt fick vi chokladpudding med grädde och frysta bär. Det var fantastiskt gott!  Efter all matintag blev det en suprise vilket var singstar! Mycket underhållande att lyssna på alla underbara röster haha.. nae det var verkligen kul. :)





Sen blev det melodifestivalen på tvn. De var ju här i Norrköping, såg dock inga "kändisar" i helgen men men. :P Jag förstod ju att Sarah skulle gå vidare men Caroline? Hallå hon var ju sämre än sämst. Snälla, snälla vadå? Försvinn! Hoppas hon inte vinner allt, för kommer hon representera Sverige i Eurovision song contest kommer jag inte titta för så hemskt pinsam hon är! Vi kommer ju åka ur så det sjunger om det. Vi kommer aldrig få vara med igen. Hon kommer skämma ut oss totalt! Nae, vi får hoppas att någon annan vinner helt enkelt, varför inte rockbandet Heat? :D

Idag tände vi ljus för pappa på kyrkogården, då kom snön igen. Jag som trodde våren skulle smyga sig sakta fram nu. Eller jag hoppades det iallafall. :P Nu är det precis vitt på backen igen, vi får se hur länge det håller sig den här gången. I eftermiddags kom svärmor hit med lite saker R  haft som bebis. Söta lakan i spets och stickade koftor som mamma och gammelmormor gjort till han. Kul att sådant kan gå i arv.



Nu blir det ost och kex framför tvn, Wipeout börjar ju på 5an kl 20:00 det får ni inte missa. =)
kram på er <3

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-08 20:51:20

det blev juh lyckat till slut i går även att det skulle krångla :)

Postat av: lina

Publicerad 2009-03-08 22:28:50

vilken trevlig helg! ´mys´

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-09 17:12:15

Roligt att ni tyckte lakarn m.m var fint.Det var Richards gammel mormor som sytt de fina lakarnen och stickat de flesta koftorna m.m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela