Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Minigolf

Publicerad 2009-03-22 12:54:42 i Allmänt

Igår kväll gick jag och Richard och spelade minigolf. Det var väldigt jämt mellan oss, men tillslut vann Richard med 2 fjuttiga poäng. ;P Vi spelade aldrig minigolf i somras eftersom allt var så jobbigt då och jag jobbade ganska mycket. Så det var förra vinten vi spelade sist. Vi borde verkligen spela oftare för det är ju så kul. :D

Nu ska vi ner till mamma och syran och hämta Casey. De har varit hundvakt åt henne hela helgen, så vi har passat på och hittat på en massa roligheter då. Men nu saknar vi henne jätte mycket!


Kommentarer

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-22 17:41:49

Synd att du inte vann över Richard.

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-22 18:52:21

heheh vann du inte det var säkert för att du hade ont i ryggen lr nåt :) kan inte vi också göra nåt sånt kul nån dag :) allihoppa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela