Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min bäste vän

Publicerad 2009-03-06 11:07:56 i Allmänt

Min bäste vän! Jag älskar min hund så otroligt mycket. Utan henne vore mitt liv tråkigt. För det är med min hund som jag spänderar den största delen av dagen med. Det bästa som finns är att höra hennes svans som slår i golvet av glädje över att höra min röst, få hennes blöta nos och tunga i mitt ansikte när hon är glad att se mig. Se djupt i hennes bruna stora ögon som rymmer världar av tillit och tillgivenhet. Med dig kan jag berätta alla mina hemligheter och du dömmer mig aldrig eller berättar dom vidare. Bara att se dig springa lös i skogen eller leka med din favorit leksak får mig att le. Finns inte nåt bättre än att gå en lugn skogspromenad med dig Casey. Jag älskar dig så min hund! ♥


8 veckor gammal Casey, är hon inte sööööt? :D

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-06 11:35:18

Världens finaste hund det där. Hon kommer alltid vara number one for me:)<3 massa kärlek!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela