Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fika med en "old friend" :D

Publicerad 2009-03-21 17:36:26 i Allmänt

Idag kom Soffipropp hit på fika med hennes pojkvän Linus. Vi bjöd på marängsviss, mm så gott det var. Vi pratade minnen som aldrig förr, och såklart om framtiden med. =) Vi träffas alldeles för sällan nu för tiden, varför blir det så? Okey vi bor i två olika städer nu, men ändå! tråkigt. I april/maj där någonstans tänkte vi komma och hälsa på i Örebro. Det ska bli kul. Jag har knappt varit där sedan jag var liten. Kommer ihåg att det var fint på sommarn, man kunde gå där vid slottet. Det ska bli så mysigt!

Kommentarer

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-22 17:40:41

Det är alltid roligt att träffa gamla vänner.

Postat av: Soffipropp

Publicerad 2009-03-22 17:44:01

Hehe, vilken hemsk bild:) Men tack för fikan det var väldigt smarrigt, var jätte kul att träffas.. Får vi göra om!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela