Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En heldag i köket =)

Publicerad 2009-03-12 18:36:25 i Allmänt

Idag kom systeryster hit och bakade bullar med mig. Det var första gången vi bakat bullar sedan vi var små, ooo de gick sådääär kan vi säga. Hehe.. nae de blev goda eller hur Elin?



Efter allt bak i köket blev vi hungriga på mat och gjorde en varsin Club sandwich. Vi stekte kycklingfiler, bacon och brödet. Till de gjorde vi vitlöksås och för att de ska vara lite nyttigare fick det bli ett salladsblad på oxå. :P

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-12 20:03:26

ser gott ut

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-12 21:02:05

Jag tror att du kommit riktigt i bakar tagen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela