Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Casey har fått en ny vän =)

Publicerad 2009-03-28 17:58:00 i Allmänt

Idag var vi och hälsade på den nya valpen. Casey var så försiktig och skötte sig jätte fint. Casey var så intresserad och ville lukta o ha sig så hon dreglade ner den lilla valpen. Nellie ville mest bitas och leka. De var så söta ihop. Kul att det gick så bra så de kan bli bästisar nu till sommarn när bebisen kommer. När Nellie blivit lite större kanske Casey kan leka med henne mer. Nu är det ju en stor stoleksskillnad att Casey inte vet hur hon ska bete sig eller äns ställa ner tassen. Kan tänka mig att de kommer racea bra sen när hon blivit större. De kommer få en mycket rolig framtid ihop känner jag på mig. :D



 

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-03-29 15:26:09

vad kul att det gick bra... dom kommer nog bli bästa vänner :))

Postat av: Lena Hermansson

Publicerad 2009-03-30 22:11:09

Så söta de är tillsammans,roligt att det går bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela