Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Allahjärtansdagmys

Publicerad 2018-02-14 19:41:00 i Allmänt

Igår var det min otursdag milt sagt. Juni gnällde hela natten, ingen feber, ingen förkyldnining så vi lämnade på förskolan som vanligt.
 
Efter lämning av barnen skulle jag cykla vidare till jobbet vilket inte gick så bra, då kedjan hade hoppat. Bara att knalla/springa för att hinna till jobbet i tid.
 
Efter jobbet hämtar jag en hängig Juni som hade sovit hela förmiddagen och inte ätit något efter det och hon kändes lite varm. Vi bestämde då för att hon fick vara hemma nästföljande dag med pappa. 
 
Juni sover hela efterniddagen och somnar sedan om vid 20.00 för natten. Men kl hann inte ens bli 23 innan hon vaknar och gnäller typ var 10 min och gör så sedan hela natten precis som natten innan. Dock vaknar Alvin vid 00 och har panikont i magen och gråter hela natten och somnar inte om förrän nästa morgon. 
 
Gissa om jag är trött nu? Ändå vill jag inte vabba imorgon då jag fortfarande är ny på jobbet. Jobbade dessutom över idag också (jag vet att jag är trög).
 
Dock kom kärleken och hämtade mig efter jobbet med blommor och choklad så jag är glad ändå (själv skickade jag blombud till sjukstugan haha). Väl hemma fikade vi på vaniljhjärtan med barnen som blivit en tradition hos oss på senare år.
 
Hoppas ni andra haft en bättre natt och kram på er på allahjärtansdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela