Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ingelsta shopping

Publicerad 2017-11-02 19:41:00 i Familjeliv

Idag mötte vi upp moster och kusinerna för lite mys på Maxi. De hade några sporter man fick testa på, samt bames tipspromenad där barnen också fick bamsetidning med pysselbok och festis. Grabbarna tyckte det var jättekul då de både läste och svarade själva på frågorna.
 
Jag och Elin hann också köpa lite kläder till oss själva med så det var win, win för oss alla. ;)
 
Imorgon ska Alvin hänga med pappa till jobbet och vi andra ska på museum. Ska bli kul att dela på oss lite och ge lite extra tid till den andra. Gör ni också så i eran familj ibland?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela