Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kolmården

Publicerad 2017-05-15 14:47:00 i Familjeliv

Igår tog vi med barnen till Kolmården. Den här gången tog vi lekparken och barnens lantgård för att klappa lammen bla. De va ju väldigt gosiga måste jag säga. Nu vill jag ha både lamm och minigrisar! ;)
 
När vi sedan parkerade bilen hemma och öppnade Junis bildörr spyr hon rakt ut. Jag känner då att hon är varm och hon har 38 g feber. Förstod att det var något då hon inte åt något på hela dagen samt sov 4 ggr (mest hela tiden alltså). Hon har mest sovit idag med men ingen feber sedan inatt. Dock har hon fått i sig mat idag iaf.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela