Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Juni 9 månader

Publicerad 2017-03-14 07:17:00 i Juni <3

Shit pommes frits, 9 månadersdagen är här! Min lilla bebis är inte så liten längre. Nu kryps det bara omkring och klättras här hemma. Gåstol och gym har vi plockat bort för försäljning nu då det inte är intressant längre.
 
 
65 cm lång och 7 kg stor har hon hunnit bli (för 2 veckor sedan) , och äter gör hon faktiskt en hel del nu. Nyss fick hon nästan i sig en hel grillkorv tex. Annars brukar hon ta en välling på morgonen och sedan en macka/frukt och så blir det lunch (vår mat), sen blir det frukt/smoothie och så middag (vår mat), sist men inte minst blir det gröt/välling till kvällsmat.
 
 
Hon håller i nappflaskan själv när hon dricker och skrattar och busar gärna med brorsorna om dagarna. Nätterna sover hon oftast 20-06 och då käkar hon i typ 5 min (någon gång i veckan kan hon vakna och vilja ha amma vid 4 oxå) och somnar om till 8. På dagarna sover hon sedan 1 gång vid 10 och sen 1 timma vid 13 igen.
 
 Gladfisen!

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2017-03-14 08:24:10

Alltså sötnosen, så kul att få läsa! :)

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2017-03-15 19:11:09

Härligt att höra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela