Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bra shopping

Publicerad 2017-03-09 20:42:00 i Shopping

Idag mötte jag och Juni upp moster för att ta oss en sväng på stan. Jag var ute efter en skaloverall till Juni så hon kan va med och leka i sandlådan i vår. Och inne på lilla busfröt hittade jag både skaljacka och byxor till en billig peng. Juni har även en pedagogisk hundleksak som hon älskar så en till sådan fast annorlunda fick hon med. Det var länge sedan jag blev så här nöjd med en shoppingrunda! 
 
Jag hittade även skrivbordsunderlägg och 3d bokmärken till grabbarna. :)
 Lunch på tacobar hann vi också med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela