Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

8 månaders kontroll

Publicerad 2017-03-01 12:42:00 i Juni <3

Idag var det dags för Juni att vägas och mätas. Hon följer fortfarande den lilla kurvan och är nu 65 cm lång och 7 kg tung på pricken!
 
I helgen knäckte hon koden och började krypa och amningen är i princip över då hon äter så bra av vanlig mat. Dock vill hon dit morgon och kväll men jag känner inte att det är några problem. Bvc råder en att amma upp till 2 år nu så de tyckte bara det var bra med stödamning. Själv tänker jag inte tvinga henne sluta men jag tror nog hon kommer tappa intresset mer och mer nu när hon gillar vår mat samt sover hela nätter oftast. 
 
Två tänder upptill var på väg sa bvc med, ska bli spännande att se när de vill titta fram :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela