Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Junis födelsedag samt skolavslutning

Publicerad 2017-06-15 09:07:00 i Barnen <3

Igår sjöng jag och grabbarna för Juni  kl 8 så hon fick vakna till ballonger och paket. Sedan vid 14 kom Alvin och mormor hem och då bakade jag smörgåstårta samt frukttårta. Kl 16 kom pappa R och syrran med familj hit och vi kunde äntligen äta allt mumsigt och Juni fick öppna sina paket.
 
Kl 18 var det sedan dags för Alvins skolavslutning och då mötte vi upp farfar som kom med sommarpresenter! Juni somnade såklart och vi fick väcka henne när vi kom hem. Så vid 23 i gårkväll somnade hon sen för natten och sov ändå till nu. :)
 
Hon tog också tag i det här med att gå nu och går omkring helt själv här Nu, alltså inte bara ett par steg utan genom hela rummet. Så stolt!!!
 
 Vilken dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela