Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vårnytt till barnen

Publicerad 2017-01-23 14:22:00 i Kläder

Solen lyser och fåglarna kvittrar utanför fönstret och jag drömmer mig bort till våren (även fast jag vill ha en månad av snö först).
 
När man har tre barn gäller det att planera i god tid vad barnen behöver så man inte står där och det är 10-15 plusgrader ute och ingen av dom har vårjackor, kepsar, fingervantar, tennisskor, regnkläder, kepsar eller vad det nu kan vara. Kan bli rätt dyrt och åka iväg och spontanshoppa då.
 
Milo brukar ju allt som oftast ärva kläder av Alvin men nu sliter han så mycket på kläderna att iallafall skor och byxor alltid går sönder. Men tröjor samt jackor brukar han kunna ärva. Juni har ju en del efter kusinen men de är födda i olika årstider (vinter och sommar) så det brukar tyvärr inte bli rätt storlek så det blir mycket nytt till henne med.
 
Nu har jag suttit och klickat hem/fönstershoppat lite till barnen iallafall. Lite inspiration till killar från zara.se
Insperation till flickor från hm.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela