Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tulpanens årstid

Publicerad 2017-01-17 09:12:00 i Allmänt

Jag försökte hinta Richard i förrgår att det var tulpanensdag och jag hade en ny vas att inviga och efter att Richard säger att han ska åka i väg och handla är mina förhoppningar stora. Hem kommer han sedan med... Macdonaldsmat.. vad ska man säga? Haha! Men igår då kom han minsann hem med tulpaner bara så där (utan att jag visat min besvikelse)?! Ibland händer det bara helt enkelt, hahaha. :D
 
Grabbarna är nu lämnade på skolan/fsk och för Milo för första gången sedan jullovet. Vi har slappat och myst hemma länge nu då jag både känner att man får passa på när man kan iom att jag ändå är hemma samt att han börjar i skolan i höst och då är det inte lika lätt att ta ledigt (även om man får i fsk klass) och att RS viruset är så otroligt stort i år, så kan man skulle man helst ha syskon hemma så mkt som möjligt från fsk var rådet om man har bebisar hemma. 
 
Så nu sitter jag här med en varm kopp te i lugnet då Juni fortfarande sover gått i vagnen sen lämningen av grabbarna. Frågan är nu om man ska ta tag i tvätten eller sätta på en serie? Hmm... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela