Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sleepover hos mormor

Publicerad 2017-01-04 17:26:00 i Allmänt

Igår till idag har grabbarna grus hängt med lillkusinen hos mormor. De har målat, lekt i snön och fikat i massor. 
 
Detta betyder att jag och Juni fått lite egentid. Först var planen att gå på julrean men iom RS viruset som skulle varar värre än vanligt i år struntade jag i det. Blev hämtmat och mys hemma istället.
 
Idag var planen att gå på barnvagnspromenad men iom all snö och blåst blev det en kort promenad. Tom hunden ville inte vara ute som annars älskar snö. Haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela