Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Rulla, rulla liten bulla

Publicerad 2017-01-03 13:23:00 i Mat och bakning

Idag har vi rullat köttbullar för glatta livet. Till köttbullarna beställde Alvin, potatis, brunsås, lingonsylt och inlagd gurka. Och dom alla tre åt som grisar, aldrig sett någon av dom äta så mycket och Alvin åt tom mer än mig.
 
Ni som känner oss vet att mina barn inte är några storätare så när de äter 5 respektive 3 stora köttbullar blir jag chockad!
 
Juni har vi inte heller fått i mer än någon tesked och hon åt också bra nu, kanske för att hon åt med och samma som oss, med gaffel? Vilket fall som helst fick köttbullarna godkänt!
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma till två pojkar

Publicerad 2017-01-03 14:38:32

Härligt när de äter sådär bra. Har också två killar Inga storätare här heller väntar Nr 3 nu i april. Ska bli spännande o se om nr 3 gillar mat mer 😀

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2017-01-03 22:53:32

Namen grattis!!! Du har själv ingen blogg lr liknande att följa?

Postat av: Mamma till två pojkar

Publicerad 2017-01-04 22:01:01

Jag har tyvär ingen egen blogg. Utan kom in på din blogg för 1,5år sedan ungefär, när jag sökte information om barn o vikt. Min yngste har alltid varit "mindre" än genomsnitt o det kändes som om ingen hade ett barn som låg under medel. O på BVC var det alltid så mycket prat om att vi måste få i vår son mer mat osv. Var en jobbig period. Men sen hittade jag till din blogg o läste om Alvins 4års kontroll på BVC o då var min son lika stor o vägde precis lika mycket som din Alvin o sen dess har jag liksom fastnat o följt dig. Tycker ni verkar vara en jätte mysig o kärleksfull familj. 👍👍. Kan berätta att jag är en kvinna på 31år bor i Göteborg, gift, har två pojkar 6,5år och 5år gamla. Väntar tredje barnet är i v27 bf 6paril 😀😀

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2017-01-05 09:12:48

Men gud så spännande! Du har ingen instagram lr liknande då? Juni är oxå precis som Alvin och din son och följer sin egna lilla kurva. Låter som vi har mycket gemensamt. Kul att du gillar bloggen. ❤

Postat av: Mamma till två pojkar

Publicerad 2017-01-06 15:47:57

Ja instagram har jag, Beisic heter jag där. Du får gärna följa mig där :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela