Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kompiskalas

Publicerad 2017-01-14 15:55:00 i Milo <3

Sedan Milo fick sin första inbjudan till kompiskalas utan mamma och pappa har han svävat på moln. Inte bara för att det var hans första inbjudan men oxå var det hans bästa kompis som fyller år. Idag var äntligen dagen med stort D här. 
 
Milo började dagen med att rita teckningar där han skrev deras namn osv på. Sen slog vi tillsammans in pokemonkorten i starwarspapper. Tydligen var det kompisens bästa paket fick vi höra när vi hämtade sen så det vart lyckat. 
 
Milo badade och tog på sig shorta och slips för det ska man ha på kalas enligt Milo (precis som storebror), spelar ingen roll om kalaset är i lokala gympasalen. ;) 
 
När Milo kom hem undrade han vems kalas vi skulle gå på i morgon då han älskar kalas. Hehe så med andra ord var det inga problem att lämna honom där. Dessutom delade han med sig av godispåsen han fick med brorsan. Snälla, omtänksamma Milo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela