Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gott Nytt År!

Publicerad 2017-01-01 23:08:42 i Festligheter

Hoppas nya året börjat bra för er mina vänner, och kommer fortsätta så med såklart!
 
Vi firade in nya året med mormor och syrran med familj. Jag och Richard severade 3 rätter i form av krustader, baconrullar och småpajer ihop med jordgubbsbål. Till varmrätt blev det oxfile och potatisbakelser med rödvinsås och chokladmousse med hallon och daimkross till efterrätt. Vi bjöd också på lekar och spel, tror nog jag hade mest tur där haha. Lite bilder från kvällen kommer här.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela