Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukstuga

Publicerad 2017-02-15 11:27:00 i Allmänt

Dag 3 som sjuka här, först Milo, sen Juni och sist jag. Alvin och Richard är iallafall iväg i skolan och jobb. Imorgon blir jag gräsänka också, känns lagom kul att ta hand om 2 sjuklingar, 1 hund och lämna samt hämta ett annat barn till skolan med feber och en jävla förkylning samt ingen sömn ALLS typ då R ska i väg med jobbet. Ajja får tänka positivt och hoppas på det bästa, tillsammans är vi starka typ ;P
 
Soppa och te är något som går ner rätt bra här hemma, bara glass som fattas. :)
Sjuklingarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela