Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Guldlock

Publicerad 2017-02-26 19:18:00 i Barnen <3

Oj vad grabbarna har haft skoj i helgen. För de första har de både varit på badhuset och på kalas men förutom det har vi börjat renoveringen av Milos rum. Vi målar det helt i vitt då det är så litet samt möblerar om. Ena garderoben samt byrån åker ut så han får mer plats för pyssel och lego. Hans bord och stol ska alltså få stå i centrum istället. Barnen har därför sovit i samma rum så de har varit riktigt spralligt och mysigt. Mkt kuddkrig med andra ord. När grabbarna springer sig svettiga blir de alltid så lockiga haha. Titta själva!
Kvällsmat blev naturell yoghurt och bär från landet 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela