Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

1 adventsmys och julmarknad

Publicerad 2017-12-03 19:38:39 i Allmänt

Det här är enda dagen sedan vi flyttade som vi inte renoverat eller packat upp här hemma. Vi valde att ägna dagen till julen istället helt enkelt.
 
Vi började dagen med att grilljera julskinka till brunch. Så här tidiga har vi aldrig varit förut, utan det är dagen innan jul som gäller. Men Richard fick fnatt och skulle ha en skinkmacka till advent. Haha
 
Sedan var det dags att göra pepparkakshus. Det gick väldigt smidigt faktiskt. Grabbarna skötte dekoreringen själva under mina orders ;) efter att jag och Richard satte ihop huset.
 
Sedan var det julmarknad på schemat. En dörrkrans och några julklappar senare var vi hemma i julbaket igen. Denna gång blev det lussekatter och tända första ljuset på advent. Så mysigt trots att snön fattades.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela