Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Utekväll m. Övernattning whit the girls

Publicerad 2017-08-27 21:32:00 i Festligheter

Shit vilken galen helg det blev! Det här kommer jag leva länge på!!!
 
Igår chekade nämligen jag och tjejerna in på elit grand hotell i stan. Där blev det förfest m. Bla skumpa, jordgubbar och choklad. Efter lite manikengande blev det middag på stadsvakten, drinkar på lamp hotell och trädgården för att sedan hamna på Frans Jäger som hade Hollywood fest! Det var verkligen galet kul. Efter en hel del sång och dans var vi tillbaka med eskort till hotellet kl 04.00!!!
 
Kl 10 ringde kl imorse och då stod det HOTELLFRUKOST på schemat!!! De hade frukost till kl 12 och utcheckningen var inte förrän kl 18.00, hur lyxigt?!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela