Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista veckan!

Publicerad 2017-08-14 21:48:00 i Allmänt

Ny vecka och den sista på årets sommarlov. Det har gått alldeles för fort denna gång. Inte ens barnen är redo för höstterminen. Längtar inte ett dugg efter att sätta klockan igen, mörka, frusna, tidiga mornar med trötta barn och föräldrar. Tur det inte dröjer länge till nästa lov! ;) 
 
Idag drog iaf fotbollen igång igen, och Milo var redo att testa ännu en gång. Det var roligt i början men sen på slutet tröttnade han som vanligt.
 
Jag och Juni träffade upp Casandra för kvällspromenad under tiden. Och tur med vädret hade vi också!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela