Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inskolning för Milo

Publicerad 2017-08-08 22:10:06 i Milo <3

Iom att jag är föräldraledig har barnen varit/är lediga hela sommaren, och då ville kyrkskolan att man hälsade på någon dag vilket vi gjorde idag. Milo känner ju till skolan sedan innan då storebror går där och flera av hans vänner från förskolan var också där idag. Så Milo blev varmt välkomnad av sina och Alvins vänner (Som först trodde det var Alvin). Han sa innan vi gick dit att jag skulle sköta snacket men när han väl var där kunde han inte sluta prata istället. Han frågade tom sin nya fröken om han fick komma igen imorgon. Haha!
 
Nu är det bara 1 1/2 v kvar till skolstart, sommaren har gått fort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela