Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sol!!!

Publicerad 2017-04-04 15:18:00 i Allmänt

Vad mycket solen gör med en! Så fort solen kommer fram och luften blir skönare ute kommer folket ur sina trygga bon ingen. Vi är ju sådana som är ute året om, vi har hund och jag har inte körkort så det faller sig kanske mer naturligt för oss. Vi är nog de enda i hela Pryssgården som inte tar bilen till skolan och då bor vi längst ner i Pryssgården (skolan ligger högst upp). 
 
Igår och idag var det helt plötsligt barn som cyklade förbi oss till skolan och familjer ute på framsidan från att ha varit helt tomt hela vintern. På gården har barn picknickar och gungorna var fulla av barn. Kul att se staden leva igen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela