Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shopping dag

Publicerad 2017-04-06 16:59:00 i Allmänt

Den här veckan har jag sålt lite av Junis saker och kläder så jag behövde skaffa lite nytt i st 74 nu. Vi passade då på att ta en promenad till stan med moster. Vi gick först runt Pryssgården-Eneby-Taborsberg för att lämna de stora barnen och så raka vägen till stan samt samma tillbaka sen. Behöver jag säga att mina fötter värker nu? 6 timmar var vi ute o vandrade idag. :O Men mycket fint blev det iaf, till både mig, Juni och moster :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela