Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Öppnaförskolan och föräldramöte

Publicerad 2016-09-01 15:44:00 i Allmänt

Idag mötte jag och Juni upp moster och kusinen för en dejt på öppnaförskolan. Juni passar då på att sova hela förmiddagen (sover iof ff nu). Men det var ändå kul att få se både stället, personalen, andra mammor och barn. Nästa gång kanske Juni också kan säga hej. ;)
 
Igårkväll var grabbarna hos moster då vi var på föräldramöte på Alvins skola. Där fick vi äntligen hälsa på Alvins lärare samt fritidspersonal. Vi fick även ett schema med oss hem så idag tex hade de sv och so innan lunch och avslutade sedan dagen med lite matte. Mammas stora kille!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela