Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I sjukstugan

Publicerad 2016-10-20 20:09:19 i Familjeliv

Här om dagen fick jag och R ett litet infall att beställa lite käk från matsmart som vi så länge funderat på, och idag kom en 20 kg låda till oss. Gissa om grabbarna var förväntansfulla då de beställt lördagsgodis och såklart godis till hunden med. Till Juni blev det både gröt, pureer och majskrokar. Jag och R beställde bla chips, pasta, såser och kakor. 
Och eftersom Alvin har feber är vi även hemma idag. Då åkte pyssellådan fram och framförallt till målning. Tom äggen till pyttipannan blev målade idag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela