Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förberedelser inför dop

Publicerad 2016-10-23 09:23:00 i Festligheter

Igår började jag ta fram kläder att ha på oss på lille Liams dop. Juni har ju så mycket fint så det blir svårt att välja. Dock måste Alvin ha smittat mig för jag känner mig inte alls bra. Känner mig både febrig och halsont, så vi får se hur detta går. Mormor är också här och ska ju även opereras imorgon i linköping och då kommer vi eventuellt få veta om det är godartat eller elakartat cancer hon har. Så det är rätt mycket nu, låt mig bli friiiisk!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela