Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Boken om Juni

Publicerad 2016-10-25 17:16:00 i Juni <3

Äntligen kom fotoboken jag beställt från fujifilm, blev jätte nöjd! Har beställd alla barnens fotoböcker därifrån och är jätte roligt att ha tycker jag.
 
Själv vaknade jag upp med vita prickar i halsen med förstorade halsmandlar och kan därför knappt svälja utan att skrika rakt ut, men då skulle nog huvudet explodera så som den värker. Och penicillin är bara att glömma när man ammar då den går ut i bröstmjölken. :/
 
Men kring lunch fick vi iaf den fantastiska nyheten att mammas operation gick så bra det kunde och det troligtvis INTE är cancer. Äntligen kan man andas ut (dock inte helt). Om 2 veckor skulle vi få provsvaren.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-10-25 19:49:15

Så underbart för er! Har tänkt mycket på er 💗

Postat av: Nama till två pojkar

Publicerad 2016-10-25 20:08:31

Liten lättnad iaf, förhoppningsvis absolut ingenting 💪💪

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2016-10-26 21:56:38

Tack snälla ni ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela