Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mycket att fira!

Publicerad 2016-11-25 22:12:00 i Festligheter

Idag fick äntligen min mamma brevet om hennes sjukdom och allt var godartat och där med friskförklarades hon. Det är inte många gånger jag svurit här på bloggen men FY FAAAAN SÅ SKÖNT! Vi sa direkt att vi skulle fira med lite muserande ikväll, och det blev tre-rätters och vin med hela familjen på Pizza hut ikväll. Richard har också efter 10 år bytt jobb och efter skiftarbete med nattpass och jourpass och helgjobb ska han äntligen jobba på eget kontor 7-16 varje vardag. Nu svär jag igen, -SÅ JÄVLA UNDERBART! Det blir lite lättare att klara av vardagen nu när grabbarna har både simning, gympa och bandy efter skola/fsk för att inte tala om alla kalas, discon, andra playdejter och alla möten med hobbys och skolor samt högtider som ska firas. Som sagt -så himla underbart!
 SKÅL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela